Reklamowany towar można zgłosić na dwa sposoby:
1. Bezpośrednio u producenta
2. Przez dział reklamacji tri-elektro.pl
ad.1
Skontaktuj się bezpośrednio z serwisem producenta. Prześlij swoje zgłoszenie według wytycznych producenta, a nastepnie oczekuj na kontakt serwisu z decyzją.
ad.2
Prześlij zgłoszenie reklamacyjne na adres reklamacje@tri-elektro.pl. W zgłoszeniu podaj niezbędne informacje:
- numer zamówienia lub faktury
- dane adresowe i telefon do kontaktu
- nazwę/numer katalogowy reklamowanego produktu
- opisz wadę / usterkę
- dołącz zdjęcia
- opisz swoje oczekiwania
Zadbaj, aby przesyłane zdjęcia nie ważyły więcej niż 2 - 3 mb na zdjęcie.
Potwierdzimy przyjęcie Twojego zgłoszenia
Prześlemy je bezpośrednio do serwisu producenta
Serwis/ Producent/ Dystrybutor ponformuje Cię o decyzji w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od przyjęcia zgłoszenia.
Jesteśmy uczestnikiem Programu
RZETELNA Firma
Sprawdź naszą rzetelność na
https://www.rzetelnafirma.pl/ROXY8TRH